Umfrage: F1 Weltmeisterschaft
Raikönnen natürlich, da ich ein Schumacher-Ferrari-Fan bin und diesen Unsympaten von Alonso überahaupt nicht leiden kann!!
Am liebsten wär mir Sebastian Vettel, weil das ein junger, frecher Hund ist. Und Raikömmen wird der sicher auch ab und an.Gruß Onkel
Oiso i dads an Raikkönen vergunna.Zur Not geht da Hamilton auch noch.An Alsonso braucht koa Mensch
Do kon i mi am Feyx nur anschließen! Da Raikkönen is wenigstens a bissei a durschtiger Kamerad Wenn der Weltmeister werd, dann schauda bestimmt a bor dog so drei
Eigentlich is mir des Wurscht solangs blos koa Ferrari werd.Gruß Schellensau
Da Räikönen werds hoid is doch klar !!!@ SchellensauDes losst si ned vermeiden dass a Ferrari werd weil in jedem Formel 1 Auto steckt a "Teil" von Ferrari Gruß ds7hanse
Do hod a recht da hanse! I glab sogor, dass bei merzedes a a teil von ferrari drin is....
@ maskottchen und ds7hansei sog grod oans wissts ihr eigentlich wo Ferrari herkimt ?I persönlich hoid seid der WM nimma so viu von dere GegendGruß Schellensau
Ja do host scho irgendwo recht, aber du muast a zuageben, dass da toni scho ein sehr guter transfer war oder is....oder ned uli??
@ maskottchen in dem Fall muaß i da Recht gebn .Aber vergiss ned Ausnahmen bestätigen die RegelGruß Schellensau
Und in der Regel trugen die Wikinger rote Bärte!
Wikinger mit einfachem "k" natürlich. Warum kon i des ned editieren Herr SVE?
@ds3michemußt halt auf edit klicken dann gehts Ich kanns aber für dich machen
Schon klar, aber der Button fehlt komischerweise!